03.07.2011

Felicitari Mie!

Felicitari mie bineintes :))) Asta e blogul unei persoane narcisite si egoiste.
Revenind..
Am trait'o si pe asta.Cea mai stresanta saptamana a vietii mele a trecut,si nu a oricum,ci a trecut cu bine.Sunt multumita de ce am reusit.
Oamenii sunt nite fiinte ff ciudate.Cel putin eu.Dar vreau sa cred ca nu sunt singura in situatia asta.Vorba romaneasca , stai cu "morcovu" ( mi-e rusine sa spun unde)si speri la ceva.Primesti chiar mai mult decat ai sperat dar domne' simti tu ca se putea putin putin si mai mult.Cum vine asta? :| De ce nu te poti bucura pe deplin deplin deplin ?
Tocmai am descoperit : comparatiile.Nu vreau sa intru in detalii,dar comparatiile iti rapesc din bucurie.
Cert este insa ca ma Multumeste (de voie de nevoie) pe de alta parte nemultumitului i se ia daru,asa ca.... :)) Glumesc , ideea e ca ce "m'a dezamagit" intr'o parte s'a compensat cu o bucurie pe alta parte.

Asadar una peste alta a fost nesperat insa visat de bine.

Ps.multumesc Doamne'Doamne ca desi nu meritam ,uneori Iti lasi din treburi si Iti indrepti privirea spre noi.

2 comentarii:

Flyerboy spunea...

Pe scurt ...Bravo :X Chiar sunt mandru de tine >:D<

Ana-Maria spunea...

[Am trecut si eu de multe ori prin asta:D.] Felicitari tie!