19.07.2011

Trec prin desert cu un desert

Cand lucrurile te surpind nu tocmai placut,inainte de a face ceva nebuneste relaxeaza'te cu ceva bun :)

Eu asa fac,si merge :) Si desi obisnuisc sa'mi iau numai lucruri care stiu ca'mi plac (vb aia "nu dau pasarea din mana pe cioara de pe gard"), azi am facut o shimbare,de fapt 2 : in loc sa'mi iau ingheteata nestea cu fructe de padure mi'am luat rom si in loc sa'mi iau ceai neastea cu fructe de padure mi'am luat prigat limonada.Si ghichi ce? Mi'au placut ! Asadar schimarea poatea fi surprinzator de buna uneori. Si asta ma sperie. Dar nu'i nimic,ma mai relaxez o data cu ceva bun :))

P.s. : In "desert" din titlu se foloseste prima data cu "ş" , a doua oara cu "s"

3 comentarii:

Flyerboy spunea...

:)) Tare asta. tare rau. Welcome ( stii tu) ;))

Aimée s. spunea...

ms >:D<

Lorelei spunea...

ceva buuuuun...tot timpul ceva buuun =p~