31.08.2009





Si azi a fost ultima zi de vara..
A trecut asa repede...ma uit pe geam si totul mi se pare atat de familiar,atmosfera mohorata si cerul cenusiu din care vin necontenit picaturi de ploaie,am impresia ca tabloul asta e in fata mea de o vesnicie si zilele insorite de vara,cerul acela senin si aerul cald,uneori sufocant nu au fost decat un vis pe care l'am avut azi'noapte...Si ce e cel mai ciudat e faptul ca imi place,aerul asta proaspat si rece ma face sa ma simt ca si cum m'as fi reintalnit cu un prieten drag dupa multe vreme.Stiu ma contrazic,ba zic ca e de o vesnicie cu mine,ba ca a revenit dupa mult timp,dar nici eu nu stiu prea bine, sentimentele mele sunt in contadictoriu.Si e ciudat ceea ce mi se intampla,eu urasc ploaia,frigul,cenusiul,copacii fara frunze,atmosfera posomorata,urasc toamna,de ce acum o agreez?Poate pentru ca e abia la inceput,dar o sa tina la nesfarsit,ca si cea de dinaintea ei si am sa o urasc din nou...

Niciun comentariu: