24.11.2011

Asa esti Tu.

Ma uimesti in fiecare zi.Cu fiecare cuvant si fiecare gand.Credeam ca te cunosc,si te cunosc , dar acum imi dau seama ca nu suficient.Esti mult mai mult.Esti mult mai plin de incredere , entuziasm , bunatate , speranta , vise , ambitie , dorinta.Esti in stare sa muti muntii din loc doar pentru ca asa iti propui ! Iar in cazul in care nu ai reusit sa ii muti, cu siguranta ai reusit sa ii escaladezi si sa treci pe partea cealalta , fara sa fi avut macar o suflare care sa tradeze oboseala.Corpul ala mic si firav ascunde un suflet imens , de un alb orbitor , un sprijin sigur al persoanelor dragi tie.Asa esti Tu. :*

2 comentarii:

Vivi spunea...

N-am mai intrat de cateva saptamani aici, iar acum mi-am amintit sa intru in speranta ca voi gasi ceva pentru mine :"> si am gasit. :d te respect, te iubesc :*

Aimée s. spunea...

>:D< Te iubesc !