11.10.2011

Leapsa de la Freedom Effect - part II

Sunt , deci exist !
As vrea sa am mai mult curaj.
Pastrez multe lucruri marunte de care nu am nevoie. ( nu ai vrea sa-mi vezi sertarul biroului)
Mi-as dori sa am capacitatea de a-mi vedea viata din exterior.
Nu îmi place aventura.
Îmi plac pregatirile de vacanta, de sarbatori ,dinaintea excursiilor etc.
Nu sunt suficient de ordonata si de motivata.
Dansez numai cand sunt singura :))
Cânt , dar nu ai vrea sa ma auzi :))
Niciodata nu spune niciodata.
Rar iau decizii cu usurinta.
Plâng foarte des :)) Uneori fara motiv.
Sunt confuza in legatura cu rolul meu in Univers.
Am nevoie de persoanele dragi alaturi.
Ar fi trebuit sa-mi asum mai multe riscuri
As putea sa fiu tot ce mi-as dori sa fiu !

2 comentarii:

Flyerboy spunea...

Mersi ca ai acceptat lepsele >:D<

Only Books spunea...

Foarte tare leapsa asta!:) Imi place la nebunie prima fraza8->

Dee.