27.10.2011

Campanie de marketing

Acum cateva zile eram prin zona Mosilor - Eminescu , coboram din 79 cred , cand PAM! am vazut Nemaivazutul :  pe trotuar , o caruta plina de legume ( de plastic presupun ) , langa caruta o pustoaica negricioasa imbracata in tiganca ( basma in cap , fusta lunga , larga si inflorata , cercei rotunzi - tot tacamu ) si alaturi de ea ,bineinteles un pusti imbracat in tigan ( intr-un costum negru kitchos si cu palarie ) tremurau de frig ( cred ca ar fi trebuit sa danseze ) pe o muzica tiganeasca care rasuna de parca ar fi fost nunta vreunei pirande. Ce era cu tot tablou asta ? Era campania de promovare a unui magazin nou deschis.In principiu nu am nimic cu tiganii, ( ca vorba aia, traiesc aproape printre ei :)) ) dar ideea firmei pt promovare ma revolta ! Cum mama masii sa faci o campanie de marketing folosind minoritatea unui popor !? Te adresezi poporului sau stric minoritatii ? Romania nu se numeste Rromania , cel putin nu inca , pt ca daca ne luam dupa statistici in anul 2050 tiganii vor reprezenta 40% din numarul populatiei tarii noastre :| .
In fine , daca scopul unei campanii de marketing este sa atraga atentia,aceasta cu siguranta si-a atins scopul, dar Nu intr-un mod pozitiv.Parerea mea. Tu poti sa ma contrazici :D

Niciun comentariu: