21.02.2011

Ura , 22 dec 2010

Nu'mi vine sa cred.Jur ca sunt socata ! Niciodata in viata mea nu mi s-a intamplat sa experimentez starea asta. Pentru prima data sunt plina de ura , foarte multa Ura pentru niste "ei" (nu pot fi numiti omameni) pe care nu'i cunosc si care nu mi'au facut nimic,mie,personal.Niciodata nu am dorit raul cuiva asa cum le doresc lor acum. As da fericirea mea sa ii stiu traumatizati psihic , fara o singura clipa din zi de liniste si niciun moment din noapte fara cosmaruri. Le doresc sa fie asa de traumatizati inca sa isi doreasca sa-si puna capat zilelelor , singuri. Le doresc sa aiba "n" tentative de sinucid nereusite . DA,sa sufere si fizic si psihic , pentru ca asa numita "constiinta" nu cred ca exista , dar tot au un trup,gol,care merita numai durere! Cum se poate dupa un incident ca asta , sa te duci acasa si sa te uiti in ochii copiilor tai? Bani chiar nasc monstrii ? Se pare ca da. E jalnic! Cum te poti bucua de orice ai in conditiile astea !? CUM ?
Sunt singura careia pur si simplu nu'i vine sa creada toata inamplarea asta?E ceva in neregula cu mine?Am trait cumva pana acum intr-un glob de cristal, si de fapt asta de Viata ? Asta e lumea "celor mari" , doar un joc de putere si o cursa nebuna dupa bani?Suna a cliseu , sa iti calci pe principii , valori pentru bani.Credeam ca asta e subiectul unor filme.Viata bate filumul.Nu exista cuvinte ca sa exprime dispretul meu pentru Mi'e scarba de oamenii ca voi!Dar voua nu va pasa , nici ce cred eu ,nici ce crede toata populatia Pamantului , voua va pasa de Bani! Merita ? Eu as zice categoric NU , voi ati spus DA.Si stiti ce? Nici macar nu meritati fericirea mea in schimbul pedepsei voastre.Nu ramane dacat Dumnezeu.Lui nu'i veti putea face fata!

Un comentariu:

ღAzucenaღ spunea...

Cam asa e viata ,dar trebuie sa invatam sa nu ne mai afecteze totul din jurul nostru ,inca ar trebui sa te folosesti de acel glob de cristal si niciodata sa nu-l spargi.