12.02.2011

1. Când ai simţit că părinţii tăi au fost cu adevărat mândri de tine ?
Cred ca sunt mandrii mai tot timpul.La urma urmei sunt copilul aproape perfect :">

2. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare?
Fostii prieteni,probabil.

3. La ce eşti cel/cea mai bun/ă, ce ştii să faci mai bine decât toţi oamenii pe care-i cunoşti personal?
Nu stiu , toate lucrurile pe care stiu sau nu stiu sa le fac , ma fac sa fiu Eu.

4. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, în ochii celor dragi ?
Depinde de persoana care ma priveste.

5. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?
Nu stiu.Nu am facut lucruri groaznice pt bani pana acum.

6. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moştenit-o de la părinţii tai?
De la tata - sa fiu echilibrata. De la mama - sa fiu darnica.

7. Când ai simţit că ai arătat cel mai bine din toată viaţa ta ?
Nu'mi amintesc un moment anume.Dar de obicei , vara se intampla asta.

8. Care e cel mai prost om pe care-l cunoşti?
Nu vreau sa dau nume :))

9. Care e sunetul care te enervează cel mai tare?
Alarma de la ceas.

10. La ce eveniment din viaţa ta ai fost cel mai emoţionat/a?
Au fost mlte evenimente emotionante in viata mea.

11. Care ar fi singurul lucru pe care ţi-ar plăcea să-l furi (fiind singura şansă de a-l avea…)?
Mintea unui geniu.

12. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viaţa ta?
Cand am dansat cu pantalonii rupti intre picioare ( p.s.: nu stiam ca sunt rupti , avea 12 ani si eram intr'un loc cu mlta lume )

13. În faţa cui te simţi cel/a mai pierdut/a, emoţionat/a, blocat/a ?
Depinde in ce sens, de obicei ma blochez in fata oricarei persoane care ma ia prin surprindere cu o fapta/vorba/gest/atitudine negativa.

14. Când ţi-a fost cel mai greu să spui adevărul?
Cand as fi vrut sa nu fiu nevoita sa'l spun.

15. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viaţa ta ?
Surprinzator sau nu , Nimic.Asta desi nu am viata perfecta.

16. Cu cine vorbeşti cel mai des despre sex ?
Cu prietenele mele.

17. Care e cea mai proastă scuză pe care ai folosit-o vreodată?
Nu am avut scuze proaste B-)

18. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubeşti ?
Pot ierta multe , dar nu pot trece sub nicio forma peste violenta ,jigniri, tradarea increderii/infidelitate.

19. Ce calitate a jumătăţii tale de viata iţi este cea mai dragă?
Felul in care ma face sa simt cand sunt langa el.

20. Care a fost jucăria ta preferată in copilărie ?
O broscuta care avea roti sub carapace si pe care o trageam peste tot dupa mine :x

21. Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire?
Mama si prietenul meu

22. Pe cine simţi cel mai tare nevoia să protejezi ?
Idem 21.

23. Care e domeniul despre care ai vrea să ştii cel mai mult ?
Vreau sa invat sa "citesc" un om dupa limbaju sau nonverbal/mimica fetei ca in "Lie to me".

24. Cine/ce-ţi lipseşte cel mai tare în acest moment?
Cine?Cred ca Eu - cea de altadata.Ce?Sunt prea multe sau prea putine,depinde la ce ma raportez.

25. În ce privinţă crezi că eşti cel mai puţin înţeles ?
Depinde de persoana care ma priveste.

26. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?
Te iubesc.

27. Unde te simţi cel mai în siguranţă?
Acasa.

28. Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a făcut vreodată?
M'a luat prin surpindere intrebarea asta :)).Nu'mi amintesc.

29. Care e persoana care te face să râzi, să te simţi relaxat ?
Sunt mai multe.Mama , V. , Diana , Cami.

30. Pentru ce te rogi cel mai des ?
De obicei nu ma rog pentru ceva , ci ma rog in semn de multumire pentru ce am.

31. Cine te-a influenţat cel mai mult până acum?.
Mama cred.

32. Care a fost primul tău vis împlinit?
Sa iubesc o persoana care sa ma iubeasca.

33. În ce an al vieţii tale ai simţit ca te-ai schimbat cel mai mult?
In al 17'lea si al 18'lea

34. Ce invenţie din acest secol crezi că are cel mai mare impact în viaţa ta?
Laptopu si internetul.

Niciun comentariu: