20.09.2010

Ganduri de Inceput

E in trend sa vorbesti despre inceputuri.Asa ca asta o sa fac si eu acum.In perioada asta bineinteles este vorba despre inceputul toamnei (desi au trecut deja 21 de zile de toamna ) si pentru mine, a clasei a 12 a .
Absente , ore , pauze , invatat , profi , catalog , note , colegi , liceu. Au trecut cam repede anii mei de liceu,mai am doar unu,si asta o sa zboare. Timpu fuge ca nebunu si i'a cu el cei mai frumosi ani ai vietii mele ,lasand in urma niste amintiri,la care voi intoarce peste ani ma cu nostalgie..As vrea sa fiu adolescenta pentru totdeaua. Nu'mi luati adolescenta! Nu'mi luati anii de liceu ! As vrea sa pot trai la nesfarsit astia 4 ani de liceu. De fapt dupa ce termin cls a 12 a ,as vrea sa dau timpu inapoi in luna septembrie a primului an de liceu , sa fiu iar boboaca ,dar nu in liceul meu , ci in altul.Si dupa 4 ani sa dau iar timpu inapoi si sa fiu iar clasa a 9 in alt liceu,si tot asa..
Dar pana sa ajung la sfarsit ma reintorc la inceput.Neasteptat , dar inceputul acestui an scolar m'a prins cu chef de scoala si de invatat.Plina de energie si chiar entuziasm.Cat o sa ma tine starea asta?Foarte putin , probabil :)) M'a prins mai matura decat acum 3 ani , cu alte ambitii , alte obiective si cu alte prespective de viitor. Cu un vis care va ramane doar un vis si atat , din motive financiare in principiu( sa fac facultatea in Elvetia ), dar pe care mi'l pot transforma intr'un obiectiv pentru cand voi termina facultatea ( si anume un masterat in afara Romaniei).Sunt oare singura eleva care simte ca se rateaza pentru ca o sa faca facultatea in tarisoara asta ? Nu stiu. Cei mai curajosi dintre noi , pleaca si fara bani , fac imprumuturi pt banii de facultate si muncesc pentru banii de intretinere.Dar asta suna mult mult mai usor decat e in realitate.Eu nu sunt genul de persoana sa'si asume un astfel de risc.Intodeauna mi'au placut lucrurile asezate , gandite si planificate in detaliu , lucrurile sigure.De aceea nu am decat sa ma resemnez pentru 3 - 4 ani cat dureaza facultatea,timp in care o sa ma pregatesc sa plec pentru master.

Un comentariu:

Flyerboy spunea...

Crede-ma...si eu mi-as dori sa mai pot fi clasa a 9-a...insa in aceeasi clasa, cu aceiasi colegi.....au fost 4 ani superbi pe care nu-i voi uita niciodata....bucura-te cat mai poti.....Si, nu, nu esti singura care simte ca se rateaza ca face o facultate in Romania, dar...ce alternative avem???