16.04.2010

"Tot ce vreti sa stiti despre femie dar n-ati indraznit sa intrebati" - Marie - Laurence de Rochefort



Cand femeile dau dovada de entuziasm :
"imi place" , "o ador" , "este genial" sau "e dragutz"
este vorba despre o informatie sincera care inseamna :
"adu'ti aminte" , "asta imi place" sau "de asta am chef"

Daca femeile pun intrebari la care nu asteapta un raspuns concret este vorba de fapt de intrebari indirecte :


" Crezi k vei reusi sa termini ? " - " Te pot ajuta ? "
" Mananci ? " - " As vrea sa mananc cu tine "
" Dormi ? " - " Ia'ma in brate "

Daca femile fac constatari asupra faptelor care le ingrijoreaza , este vorba despre un apel la complimente sau atentie :
"
"M'am ingrasat" - "Spune'mi k nu e adevarat"
"Ma dor picioarele" - "As vrea sa fac o pauza"
"Sunt un nimeni" - "Reda'mi increderea"

Cand femeile simt nevoia sa fie ascultate:


"Asculta'ma " - " Opreste'te din ceea ce faci "
" Repeta ce ti'am zis " - " Asculta'ma "

In relatii :

" Trebuie sa vorbim " - " Asta merge rau, e grav"
" Schimba tonul ! " - " Nu ma agresa "

" Nu vreau sa'ti vorbesc despre asta " - " Am nevoie sa vorbesc despre asta "
" Nu sunt suparata " - " Te doresc "
" Ma iubesti ? " - "Asigura'ma "

" Unde a ajuns relatia noastra ? " - " Avem un viitor comun? "
" Lasa'mi putin timp " - Vreau sa o incheiem. "

" Fa ce vrei " - " Vei regreta "

" Lasa'ma " - "Ramai "
" Foarte bine ! " - " Nu voi uita "

Niciun comentariu: