13.01.2010

Viitor ?!

Te'ai gandit vreodata cat de multe restrictii iti
impune speranta unui viitor bun?Ai renuntat vreodata sa faci ceva doar pentru ca exista un 'maine'?
Viitorul ne face sa actionam cu prudenta,e un lucru rau?Daca ai stii ca ultima zi a vietii tale e aproape ai trai la fel ca pana acum?Sau din contra,ai face schimbari majore?Poate ai incepe sa faci lucrurile pe care ai visat dintotdeaua sa le faci dar dintr'un motiv sau altul le'ai tot amanat.
Ce as face eu?Habar n'am.Pana acum ceva vreme credeam ca as face lucruri total nebunesti,mi'as schimba complet modul de viata.De ce?Pentru ca mi se parea ca totul in jurul meu era monotonie.Acum gandesc altfel.Am trecut prin momente tensionate in care tot ce'mi doream era sa revin la rutina,sa ma pot simti linistita,sa ma trezesc greu dimineata si primul gand sa fie "abia astept sa ma intorc acasa sa dorm putin",sa ma duc alene la baie si sa ma spal cu apa calda pe fata pentru ca cea rece e prea revigoranta pentru starea mea de dimineata,sa ma gandesc un sfert de ora cu ce sa ma imbrac apoi sa'mi arunc 2 caiete in graba in ghiozdan pentru ca imi dau seama ca deja sunt in intarziere,sa astept 10 minute masina si sa ma enervez,sa alerg dupa celalat autobuz,sa ajung la scolala si sa'mi fac probleme pentru testul pentru care nu am invatat sau sa ma simt mandra pentru o tema bine facuta resplatita cu o nota mare,sa ma intorc acasa usurata ca a mai trecut o zi de scoala,sa ma cert in autobuz cu un mosneag ca nu'i dau locul,sa ajung acasa si sa nu dorm desi asta era cea mai mare dorinta a mea de dimineata,sa pierd toata dupa amiza aiurea si sa ma uit pana tarziu la filme...
Si am trecut peste momentele grele si am revenit la monotonie am urat'o din nou pana la urmatorul moment greu in care tanjeam iar dupa ea ca mai tarziu sa ma linistesc si sa o am din nou....
Mi'am dat seama ca ma simt destul de multumita de viata mea,si de felulu in care traiesc,de tot ceea ce am si de ceea ce imi doresc.Deci nu cred ca as schimba nimic,ci doar m'as bucura mai mult de toate lucrurile simple care ma inconjoara,as petrece mai mult timp cu cei dragi si m'as asigura ca stiu cat de mult ii iubesc.

Niciun comentariu: